11
IMG_3047
IMG_3060
IMG_2947
IMG_3039
IMG_2872

„Waży 350 kg, ma silnik od S&S, wygląda jakby chciał skopać Ci tyłek i jeździ naprawdę zacnie.”

Motormania

 

Wszystko zaczyna się gdzieś w naszych głowach. Nasze mózgi, uformowane jakiś czas temu gdzieś na afrykańskiej sawannie pełne są różnego rodzaju atawizmów. Jednym z najważniejszych jest wrażliwość na niebezpieczeństwo, na zaczajoną w trawie sylwetkę śmiertelnie niebezpiecznego zwierzęcia. Widząc pewnego rodzaju kształt nasz umysł wysyła do ciała sygnał – uważaj na to albo zostaniesz pożarty… Tak właśnie działa na nas Drag od Game Over Cycles. Sylwetką gotowego do skoku drapieżnika, która natychmiast powoduje napięcie mięśni i przyśpieszone bicie serca.

 

A gdyby takiej bestii dosiąść?

 

Odwiedzający nas redaktorzy Motormanii, którzy przyjechali obejrzeć Behemoth Bike’a też nie mogli się oprzeć:

„Gdy już wsiądziesz na taki motocykl, zwiniesz się jak agrafka i zmówisz modlitwę o odwagę, wtedy pokonywanie zakrętów i odwijanie manetki staje się tak niesamowitym przeżyciem, że wszelkie sprzęty cywilne – nie ważne, czy to Fireblade na torze, czy naked na mieście – zwyczajnie odpadają w przedbiegach. Ta radość to oczywiście nie wszystko, bo dorzucić trzeba nieziemski huk silnika i wydechy powodujące małe tornada, szyk i styl, który zadajesz jadąc tym sprzętem oraz… najważniejszy składnik sukcesu takich motocykli. Jest nim cała customowa aura, która roztacza się wszędzie dookoła – od momentu pierwszych projektów motocykla, przez jego budowę, szlifowanie szczegółów, a na ostatecznym wyglądzie i samej jeździe kończąc. Gdy doświadczysz tego osobiście, nagle zaczynasz wszystko rozumieć inaczej. Twoje poglądy zmieniają się, pragniesz posiadać takie cacko w garażu i żałujesz, że nurt motocykli customowych w Polsce raczej kuleje. Nie ważne ile taki sprzęt pali i że nie mieści się w korkach. To trzeba poczuć.”

(więcej: http://motormania.com.pl/testy/motocykle/drag-od-game-over-cycles-customowy-szok/)

 

Silnik – S&S 111 V-Twin, 1819 cm3, chłodzony powietrzem; Średnica x skok tłoka – 101 x 104 mm; Stopień sprężania – 10,1:1; Zasilanie – gaźnik; Moc – 112 KM przy 4000 obr/min; Moment obr. – 168 Nm przy 4000 obr/min; Skrzynia biegów – 6-biegowa Baker; Rozstaw osi – 1900 mm; Masa własna – 350 kg;