12
IMG_2578
IMG_2608
IMG_2610
IMG_2672
IMG_2681
IMG_2702

„Ilość chromu przekraczająca pojęcie zwykłego śmiertelnika, rozstaw osi o długości Muru Chińskiego i tony customowego stylu.”

Motormania

Widok choppera wywołuje niesamowite wrażenia. Motocykl zaprojektowany wg. idealnych, kobiecych proporcji 90-60-90 oczarowuje wdziękiem i onieśmiela potęgą. Zainstalowany na pięknie malowanej ramie silnik o pojemności 1819 ccm ocieka chromem i poraża głęboki dźwiękiem. Kiedy czytacie te słowa może wam się wydawać, że to przesada, że o własnym projekcie twórcy zawsze będą pisać w podobnym tonie. Niestety. Musimy was rozczarować. Rzeczywistość wygląda o wiele bardziej imponująco.

 

„Według Staszka plan przy budowie choppera był prosty – zrobić majestatyczny, długi, dostojny, wręcz pompatyczny motocykl. Żaden tam umiar, podchody, elegancja – Francja. Miał walić w mordę na wejście i zaiste cios zapodaje srogi”

Krzysztof Bienkiewicz

Motocykl zgarnął People’s Choice Award podczas Bike Week 2012 – największej imprezy motocyklowej w Europie. Taka ilość chromu, taki kształt – gracja połączona z mocą nie mogła pozostać niezauważona. Choppera aktualnie można obejrzeć w Hard Rock Cafe Kraków gdzie… wisi zawieszony pod sufitem. Nie będzie wisiał tam wiecznie więc zapraszamy do oglądania.

Silnik – S&S 111 V-Twin, 1819 cm3, chłodzony powietrzem; Średnica x skok tłoka – 101 x 104 mm; Stopień sprężania – 10,1:1; Zasilanie – gaźnik; Moc – 112 KM przy 4000 obr/min; Moment obr. – 168 Nm przy 4000 obr/min; Skrzynia biegów – 6-biegowa Baker; Rozstaw osi – 2270 mm; Masa własna – 300 kg